BÄTTRE OCH BÄTTRE DAG FÖR DAG

Det är ganska skönt att far är hemma igen och att  han repar sig lite för varje dag som går  . Det verkar funka bra och det är lite lugnare nu också för min del.
Var lite bökigt att få ihop besökstiderna som var mellan 14-17 med min kalender och det blev en hel del ombokningar som jag sen ska ha in någon annanstans.
Men det kvittar, det viktigaste var att besöka far när det gick.
Tänk , jag jobbar nästa vecka också .... sen har jag en veckas semester och har full rulle med Cassandras studentförberedelser. Herre jösses vad tiden går snabbt.
Inte så konstigt att kroppen går på högvarv kanske .
Vi har massor att hinna med och planera, handla , tillaga och fixa den veckan och vi börjar redan så smått att handla hem kött och dyl när vi ser något erbjudande.
Hur många vi blir ??? Tja, nått mellan 32-50 st. Kul, men som sagt mycket planerande.
Så mitt i allt kaos är jag glad att far är hemma och att han mår betydligt bättre än för en vecka sen och att jag kan hälsa på honom precis hur ofta jag vill och när jag kan utan en massa krusiduller.



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...