TRÄNINGSVÄRK

Idag har jag åter igen varit igång från morgon till kväll och bara haft behandlingar där jag stått upp hela dagen.
Två av behandlingarna var 2 timmars behandlingar och dom hade jag efter varandra ( min vanliga osmarta och ogenomtänkta planering )
Kan säga att när klockan var halv sju och jag satte mig till bords för att äta så hade jag så sjukt ont i benen att jag knappt kunde sitta still.
Slängde i mig maten och klockan sju satt jag och Lars på ett informationsmöte på Elinebergsskolan där vi fick information inför åk 7.
Tror det kommer bli riktigt bra och kul för Cornelia att börja där.
Verkar vara en riktigt bra skola med 900 elever.
Efter det åkte vi till Coop och handlade och halv nio slängde jag mig i soffan och jag vet i fan om jag kommer upp härifrån.
aj aj aj mina ben

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...