LUGN START

Eftersom Cornelia var på läger så kunde jag ta sovmorgon idag
Ställde ändå klockan tidigt för min plan var att gå en promenad direkt på morgonen :)
Nu var det dock så att jag inte alla hörde någon väckarklocka utan sov gott till 7.45
Hjälp !!
Tog en kopp kaffe och hoppade i träningskläderna och begav mig ut på en liten runda.
Den lilla rundan blev 7 km :)
Under tiden han jag avverka några telefon samtal .
Hem och duscha och sen mötte jag upp mor på Brunnen där jag skulle passa Dino medan hon gick och handlade i lugn och ro . Blev en liten promenad med honom under tiden .
Har träningsvärk i rumpan nu kan jag säga , ha ha
Sen gick vi hem till mor där vi tog en kopp kaffe innan jag skulle hem och jobba.
Sen har det varit full rulle men på ett härligt vis.
Nu ligger jag och slappar i soffan och laddar för morgondagen  då det är mer en normal arbetsdag för mig ... med det menat full rulle från morgon till kväll , ha ha

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...