6 JUNI

Sveriges Nationaldag = röd dag = alla är lediga ( mer eller mindre i alla fall )
Vad har vi gjort ? Jag och Cassie körde ut till Familia på jakt efter en klänning till mig . Jag lyckades faktiskt hitta 3 stycken och kunde inte bestämma mig riktigt så jag tog två av de tre.
Sen hittade vi skor också , både jag och Cassie och det VAR INTE planerat men vi kunde inte motstå dem. De var ju på rea och riktigt snygga så de fick följa med hem till oss.
Körde in en runda till Hornbach också för att fixa en ny ram till bilder.
Vid halv fyra kom Lisa , Cassies gudmor för att gratulera Cassie på studenten lite i förskott. De åker nämligen på semester samma dag som hon tar studenten. Lite synd men så är det ju ibland.
Satt och pratade några timmar innan hon och Stella åkte hem igen.
Kvällen har vi mest avnjutit i kvällssolen och inte gjort så mycket alls.
Imorgon kommer tältet och det kommer bli full rulle från och med imorgon tills allt är över och ska plockas ner igen. Wish us luck !!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...