STRANDHÄNG

Jessica hörde av sig vid 10-tiden och undrade om jag och Cornelia ville följa med till stranden idag.
Min första tanke var att inte göra det för jag skulle vilja fortsätta min klänningjakt till studenten och tvätta undan lite .
Men jag frågade Cornelia och hon ville gärna bada.
Så vi hoppade i bikini,  smorde in oss och körde till Brunnen och köpte fika att ta med oss och sen körde vi ner till hundbadet vid Råå Hamn där Jessica och Sofia väntade.
2 liter vatten och en kanelbulle senare var klockan halv fyra och jag fick lite ångest att jag legat här nere halva dagen så vi packade ihop och körde hem så jag kunde ta itu med iallafall tvätten och dammsuga av i källaren.
Tror jag får ut direkt imorgon på klänningjakt för sen tror jag inte jag hinner resten av veckan.
Jag har massor av klänningar hemma men alla är svarta eller svart vita och jag vill gärna ha nått ljust.
Får se om jag kan hitta nått spännande.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...