GODMIDDAG

Snart tid att köra till Varberg och gratulera Mathias som har studentfest idag .
Nu tänker ni nog - studentfest en lördag ??
Japp,  det är helt rätt.
Han tog studenten i Tisdags i Göteborg och hur eftersom det är lite sämre att ha en studentfest en tisdag så blev det istället idag .
Lite trevligare och roligare en lördag än en tisdag.
Cassie och en kompis till henne ska sen stanna kvar i Varberg och gå ut och festa med Mathias och hans kompisar på kvällen i Varberg . Kul att Mathias frågade om hon ville med :)
Så studentfirande blir det idag
Igår körde jag till Råbocka i Ängelholm där vi hade kollegeträff med Kate , Lena och Cilla.
Både Kate och Lena bodde i husvagn där.
Kul att få en inblick i campinglivet och jag insåg ganska snabbt att det inte är nått för mig.
När jag sen kom hem från Ängelholm så bytas jag från bil till cykel och cyklade ner till Kattis i Ramlösa där vi hade lite ost och vinkväll hon och jag :)
Vinglade hemåt vid halv elva tiden
Ha ha

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...