SPRUTAT BENEN

Idag var jag i Malmö mellan mina kunder
Hade sen 5 månader tillbaka en bokad tid till MIG SJÄLV .
Det var tid att spruta mina spindelnät och åderbråck på benen.
Säkert 10 år sen sist och nu var det dax igen.
Så mellan mina kunder for jag ner till Lasergruppen i Malmö och Docent Ralf  för insprutning. Insprutning innebär att en liten mängd av något ämne som jag glömt namnet på sprutas in i kärlen och drar ihop dem. Har ganska mycket tack vare att jag står hela dagarna och insidan av knä ser ut som 2 stora blåmärken och att gå i shorts eller kjol är inget man gör frivilligt. Men det kan jag förhoppningsvis snart :)
Så Hundra stick med nål senare såg jag inte klok ut om benen. Såg ut som om jag hade 100 getingstick.
Själv nålen känns inte alls och inte Insprutningen iheller men en timme efter höll det på att spränga och klia.
Men nu är det gjort och det blir nog bra :)
Sen var det bara att köra från Malmö i rasande fart och hem till sin källare igen och fortsätta jobba.
Just nu ligger jag med benen högt och bara slappar och beundrar alla röda prickar jag har på benen ny ikväll .
Imorgon är jag säkert helt blå :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...