HENRIETTE 50 ÅR

Tänk att en av mina vänner sen 35 år tillbaka har blivit 50 år.
Helt otroligt ,det känns som om tiden ibland stått still men ändå inte.
Tänk så mycket kul hon och jag har hittat på under dessa åren och nu har vi festat in hennes 50 års dag.
Jag och Lars åkte över till Hornbäck igår eftermiddags,  checkade in på saunte slottshotell . Det var galet varmt ute och inne och även om man inte gjorde något så rann svetten av en .
Vid 16 tiden blev vi hämtade av Morten och vi han med en fördrink innan alla andra gäster kom.
Dom hade verkligen slitit och gjort fint och som alltid var det så mysigt att komma dit och man blir alltid så väl omhändertagen.
Kvällen blev jättelyckad och vi var nog inte hemma förrän vid 02 tiden .
Fullt ös från början till slut och jag har som vanligt dansat hela natten så jag har brännblåsor under fotsulorna , ha ha.
Här kommer lite bilder från början till slutet

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...