NY VECKA

Ny vecka !!
Började dagens arbete 8.30 och sen har det varit full rulle fram till klockan 20.30
Ja alltså , jag har ju inte haft kunder så länge så klart men innan jag var klar med att ha städat av och förberett inför morgondagens utbildning i bambumassage så hade klockan hunnit bli en del.
Begriper inte vart tiden tar vägen ibland. Känns som om man inte hunnit med nått och ändå har man gjort massor.
Just nu sitter jag och tittar på TV och programmet DET OKÄNDA och jag tänker på mitt gamla hus på Jordbogatan som verkligen var ett spökhus.
Inget skrämmande eller otäckt men något som vi  upplevde och som även andra påtalat några gånger.
" Damen " som jag säger kom alltid fram när det skedde en förändring i huset och som värst var det definitivt när vi renoverade, dåd var det verkligen saker som hände i huset.
Ganska coolt nu i efterhand även om det ibland just då och där kunde vara lite obehagligt, speciellt när man var själv  eller när katten Conjak reagerade på märkliga sätt .
Till och med Cassandra var med om saker och pratade om en dam i mörka kläder . Därav att jag kallar "det " damen.
Jag tycker personligen sånt är intressant och jag är definitivt troende på ett liv efter detta . Mest för allt jag upplevt, känt och varit med om.
Låter det knäppt ??
Mest troligast :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...