MAN SKA JU INTE KLAGA ....

Men fy tusan vad varmt det har varit nu ett tag.
Riktig skön kväll igår. Grannen kom över och grillade när vi ändå höll på själv ;)
Det resulterade i ett knykalas och spelkväll till midnatt.
Vilken härlig kväll det var och så otroligt varmt länge.

Idag har Lasse kört med Cornelia till ridskolan och varit på tippen en runda.
Jag har kört mina föräldrar till kyrkogården där vi planterade lite blommor till farmor och farfar.
Sen körde vi till ett växthus i Hjortshög där vi var och hämtade blommor igår.
En kopp kaffe här innan vi körde hem mor och far igen och körde till Coop och Lidl för att handla.
Slappat lite i solen , kört ner Lars till stan , grillat och nu bara andas lite igen ;)
Klaga på vädret vill jag INTE men jag hoppas att det blir några grader kyligare på fredag när vi har studentfest i trädgården för det här är lite väl hett

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...