SÖNDAGEN

Fast att lördagen var ganska lugn så var jag otroligt trött på söndagen. Kändes verkligen att det varit intensiva helger med mycket firande och festande ända sen studenten mer eller mindre.
Var en ganska slapp söndag. Vi körde ut en runda för att leta efter nya stolar till vårt trädgårdsbord, något som visade sig vara lättare sagt än gjort och vi beslöt oss nog för att avvakta.
Kvällen var slumrande framför TVn  och som sagt det var inte många knop i övrigt.
Denna helgen som kommer är lugn ( än så länge ) och det ser jag fram emot ...
Fast man vet ju aldrig vad som händer och det kan snabbt ändra sig
Måndag : Idag har det varit en intensiv dag . Började kl 08 och höll på till 19.00
Två kortare pauser på 20 minuter och en lång på 30 minuter har jag hunnit med idag.
Men det känns ändå okej för imorgon är det betydligt lugnare och mina armar ska få massage av Cilla. Som jag längtar efter massage på armarna .
Har sjukt ont i min tennisarm men det är bara att bita ihop och mangla på och ge 150 % istället för 100 .
Nattinuffsan <3 <3

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...