HÄNGER INTE MED

Har inte alls hunnit med att det är torsdag.  Trodde att det var onsdag och var tvungen att kolla i min kalender om det verkligen var torsdag.
Jo då , de kunder som jag skrivit in under torsdagen i kalendern var ju verkligen de som varit här.
Plötsligt var det ju helg och de sista kunderna gick som en dans :)
Jösses! !! Redan helg igen för min del.
Om ni bara kunde förstå vilken lättnad det var att veta att jag ÄNTLIGEN fick vila min onda rygg och arm. 
Har köpt ett armskydd för att avlasta min armbåge och legat en del på spikmattan.
Hjälper ju lite för stunden iallafall.
Men nu får jag vila mig hela helgen och ladda inför nästa vecka som är sista veckan innan semestern :)
Känns fantastiskt så tummen upp på det .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...