THE DAY

Go Kväll !
Ledig dag och jag behövde inte städa :-)
Igår hade jag nämligen städare här och det var så skönt att kunna gå upp och faktiskt vara ledig .
Mor kom förbi på en kopp kaffe medan far var i Ängelholm på rehab
Cassie stack ock övningskörde , hon ligger i som tusan med körkortet nu eftersom det fick läggas lite till sidan när hon gick i skolan och inte kände att hon han med både skola och körkort.
Cornelia stack på bio med en kompis och själv var jag hemma ett litet tag innan  jag skulle träffa Maria på Väla . Maria var på shopping humör och hittade massor medan jag provade massor och inte fick med mig nått hem alls. Vi var rörande överrens om att det var betydligt roligare att prova kläder ihop än att göra det själv.
En lisa för själen att bara umgås, skratta och ha kul
Fredag kvällen blir LUGN. Blev hembjuden till Kattis på ett glas vin men jag känner att jag inte orkar , vill ta det lugnt och bara ta hand om min onda kropp och vila inför nästa jävulusiska vecka innan det äntligen är semester och jag kan vila kroppen / armen på riktigt.
Så ska det regna , please  gör det NU och låt det bli sommar igen sen :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...