HJÄÄÄÄÄLP!!

Här sitter man  och njuter av kvällen och tittar på blommorna och GISSA vad jag ser ....
Jo , spindlar !!
Den jäveln har ynglat av sig
Och ju mer jag tittar ju fler bebisar hittar jag :(
Allvarligt talat ! Imorgon är det jag som åker och köper bekämpningsmedel mot dessa äckliga kryp
jag må kallas djurmördare och i kanske mångas ögon en hemsk människa
MEN JAG VILL KUNNA KOPPLA AV I TRÄDGÅRDEN utan att behöva ha koll på de här guldbruna äckliga varelserna
Tänk en spindel får minst 500 bebisar och dom 500 får minst 500 ....
Alltså ni kan ju själv tänka ...
Jag ser ingen avslappnande paus i trädgården om inte dessa djur elimineras

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...