LEDIG

Vaknade halv sju , helt färdig
Somnade nog efter halv tre i natt.
Gjorde varm macka till Cornelia medan hon klädde sig och gick och la mig igen.
Somnade och vaknade strax innan halv nio.
Upp hälla i mig kaffe och sen starta tvättmaskinen och sen började jag städa av köket och plocka undan alla grejer.
Därpå en dusch och sen vid 11 tiden satt jag och fikade hemma hos Maria.
Tiden gick alldeles för fort .
Körde från Maria , hämtade fruktlådan påLasses jobb och fortsatte hem till mina föräldrar där jag hämtade upp dem.
Hade lovat att köra med dem på några ärenden.
Det blev Lidl och Engelbrecksboden. Även jag hittade lite :)
Sen hem lasta av allt , packa upp och nu han jag slappa 10 minuter innan Lars kom hem.
Nu är det dax för lite kväll

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...