GODMORGON TISDAG !!

Ser ut att kunna bli ännu en fin dag
Lite kyligare men fortfarande soligt och skönt.
Känns konstigt att löven håller på att ändra färger nu, det är ju fortfarande sommar , eller !!??
Känner mig stressad, fast att jag har bra planering i kalendern.
Kanske stundande 50 års dagen som stressar mig :-)
Jag hade en plan och den planen sket sig big time och nu vet jag inte längre vad jag ska göra
Det var liksom DET jag kände för att göra men eftersom jag vill ha med Cassandra och hon INTE kan få ledigt så blir det inget av min plan.
Så frågan är nu om man ska åka mellan jul och nyår istället och vara hemma när man fyller år ....
Usch, jag vet inte !
Men det hade varit så kul att träffa Lisa , Seth, Sammy, Hannah och hennes familj på Kauai
Åhhh !!!!
Får väl fundera lite till men flygbiljetterna har typ gått upp en hel del sen jag började titta :-(
Tänk att få visa Kauai , detta paradis på jorden som jag besökt två gånger tidigare.
Ångest !!!!Vill !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...