INTE IGEN !!

Igår under dagen kände jag en ny knuta.
Kliade mig bakom örat och blev helt chockad.
VA FAN !!! EN NY KNUTA !!!
Sen var jag helt i chock och kände på den hela dagen
Jo , den fanns där och den känns precis som den förra :(
Orkar inte !!
Behöver ju inte innebära att det är en ny spottkörteltumör ( gråter bara jag skriver ordet )men har man en gång känt en sån knuta så flyger tankarna iväg.
Var tufft att stå och jobba igår, lyssnade i en dimma på det mina kunder sa . Mina tankar var nån annanstans.
Den 23 september 2014 plockades den förra knutan bort . En operation på 3, 5 timme med 3 veckors rent helvete efter. Infektioner, smärta och orkeslöshet.
Fruktansvärda veckor och så jävla ont jag hade när jag väl började massera igen , en smärta som jag faktiskt än idag kan känna av när jag haft många kunder en dag.
Tror ingen kan begripa följderna som faktiskt följer med på köpet.
Sen hade jag tur . Jag klarade mig ifrån halv sidig ansiktsförlamning  ( det gjorde inte min rumskamrat på sjukhuset ) och jag har klarat mig ifrån massiva svettningar på kinden / halsen MEN NU SITTER DÄR EN JÄVEL TILL :(
Samma sida bara en pytteliten bit högre upp.
Fattar ni hur mycket ångest och oro som bubblar i min kropp just nu och hur tankarna snurrar .
Ring Läkaren .....
Så klart att jag ska ringa läkaren men vad hjälper det mot min ångest
Jag kommer ju ändå inte få en tid HÄR OCH NU
Utan kommer ligga sömnlös tills det att jag fått besked på VAD det är och OM det är en ny tumör .
Inte sovit många minuter inatt , bara legat och snurrat
Nu har jag kund och ska slänga mig på telefonen efter och försöka få tag i en tid
Gärna helst igår .....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...