SLUTSPURT

Allvarligt talat .....
Det är redan Torsdag och jag inser att jag helt glömt bort att skriva några rader här.
Kanske för att det har varit full rulle antingen med det ena eller det andra.
Sen har det ju dessutom varit ett helt fantastiskt fint väder så lite powerwalk in i mellan längre luckor har jag faktiskt hunnit med.
5.2 dieten går bra , och kilona ramlar av lite varje vecka och energin kommer tillbaka sakta men säkert även om man känner sig som en urlakad sill på kvällarna.
Tre kunder har jag kvar för dagen nu och halv sju ikväll börjar min helg igen.
Har det hänt nått kul i veckan ??
Låt mig tänka ......
Nä, den har nog varit som alla andra veckor :-)
Måns är piggare och sista penicillintabletten fick han idag och han lever det kattliv som han älskar att göra. Ligga i rabatten och sola sig och gå in och bajsa på grannens gräsmatta , hahaha.
Nu ska jag sätta mig i solen 10 minuter med en kopp kaffe efter att jag startat en maskin tvätt sen jobb igen . Ska försöka hinna iväg och köpa mjölk i nästa paus så jag har till kaffet senare .
Sista slunten tog jag nu....
Hasta Lavista ( eller nått )

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...