SÖNDAG

Då har söndagen kommit fram till kvällningen och en ny vecka ska ta vid.
Har varit förvånansvärt pigg trots en totalt sömnlös natt ...
Ja okej , sov mellan 06 och 08.10.
Då vaknade jag och kunde lika bra gå upp
Klädde mig för en promenad trots tröttheten vilket var tur för när jag väl kom ut så gick jag en rejäl runda i fina vädret.
Lars och tjejerna körde till stugan för att hämta mina föräldrar och jag stannade hemma och tvättade , städade och tog hand om mig själv lite.
Ansiktsmask med lite greens både på utsidan och insidan;)
Blir inte många knop nu ...
Känner tröttheten hinna ifatt mig och hjärtklappning skena iväg så ligga på soffan blir kvällens hobby

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...