VILKEN DAG ....

Upp tidigt
Körde Cornelia till hoppträningen
Hem , förberedde lite hemma
Hämta Cornelia och hem igen
Sen stack jag och Cassie till Actic där vi skulle provträna nått som heter Piloxing
Det är en kombination av Pilates , boxning och dans
Det var SÅ himla kul
Vi blev jävligt svettiga och var rörande överens om att det var något vi nog kan tänka oss fortsätta med så man får nog ofta 400 kr i månaden på sin hälsa :)
Skit kul och kul att göra något med Cassie.
Efter träningen var det hem
Duscha fixa tvätta och handla lite till middan
Lagade mat och inväntade
Lasse som åkte tidigt till Allerum imorse där det var pingis match hela dagen , han var hemma vid halv fem tiden
Åt och nu slappar jag i soffan
Har inte suttit ner på hela dagen så nu dog jag lite
Blir en lugn kväll för min del
Lasse ska ut på vift så jag har huset för mig själv ihop med cornelia :)
Cassie jobbar 16 - 01 på Stinsen ikväll.
Många timmar för henne
Det är typ hur lördagen sett ut idag för min del så nu blir det inte fler knop gjorda ikväll .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...