HALLOWEEN

Anna gjorde en jättefin pumpa igår till oss . Så duktig på att hitta på . Fin eller hur ?
Sen lekte vi lite med hennes snapchatt och jag blev plötsligt en varulv.
Tänk vilka finesser det finns i telefonerna nu för tiden
Efter att pumpan var klar och vi hade ätit så satte vi oss och tittade på 2 skräckfilmer.
Lagom tills de var slut så skulle Anna cykla hem till en kompis , ha ha
Snacka om att vara nervös och rädd. Det var till och med så att jag tyckte det var läskigt att vara själv hemma , ha ha
Så jag gick och la mig och drog täcket över huvudet.
Tyvärr blev det inte mycket till sömn . Vaknade först när Lars kom hem och sen när Anna kom hem och sen av mig själv kl. 07.00
Lika bra att gå upp och ta en kopp kaffe och köra dagens träningspass.
Idag blir det en runda till tippen och på jakt efter en ny spishäll eftersom vår spruckit på flera ställen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...