TRÄNINGSKLÄDER

Åkte ut en runda till Väla med Cornelia för att hitta en liten gå bort present .
Hon ska på Halloweenfest ikväll hos en kompis och
Eftersom jag förbrukar träningskläder dagligen så blev det även lite nytt till mig.
Hinner ju inte tvätta och torka kläderna i den takt som jag tränar.
Kommer mer och mer in i det och det är inte ett problem längre att sätta igång.
Lika bra att få det gjort direkt på morgonen och så kan man njuta lite resten av dagen .
På 5 veckor har jag tappat 5.1 kg och musklerna börjar titta fram . Det sorgligaste av all träning  är nog att jag tappat bysten :(
Den liksom bara försvann och det är jävligt sorgligt .
Men men man kan ju inte få allt .
Nu ska jag på och putsa fönsterna på insidan , det är ju halvt storm idag så jag kommer hålla mig inomhus resten av dagen nu .
Lars är iväg på bordtennis match och ska hem till en kompis efter matchen så ikväll är det bara jag och Cassies kompis Anna som är hemma
Undras hur Cassie har det i Paris ???
Säkerligen asbra ;)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...