FREDAG

Vilken dag det blev....
Knappt hunnit med nått men ändå massor
Dagen började med kunder redan kl. 8
Jag jobbade och Lars körde med Bailey till dkursjukhuset , det var dax att ta bort dränen.
När jag jobbat klart var det till att fixa till frisyren . Jag och Cornelia skulle fixa nya pass
Sagt och gjort ..
Håret fixades, ansiktet målades samtidigt som jag slängde i mig en kopp kaffe på stående fot
Hämtade Cornelia på skolan , körde till polisen och fick gjort våra pass . Fan , vad man ser ut på de bilderna . Blir ju aldrig bra och så svart vita bilder , ha ha ....
Såg ut som en 70 år gammal dam :)
Efter passfotograferingen körde vi inom Mc Donalds där cornelia åt lunch
Sen körde vi till djursjukhuset där vi väntade på att få ut Bailey som skulle vakna ur narkosen.
Tick tack tick tack klockan gick !
Till slut kom dom med henne och jag kunde köra cornelia till skolan igen.
Inom 2 olika postkontor för att hämta grejor innan jag körde hem med Bailey.
Hem lämna henne och sen iväg till det tredje postkontoret , suck !
Hem igen för att äta lite innan jag tog itu med jobbets tvätt och att städa undan på jobbet.
Efter det var det dax att träna.
Imorgon är sista invägningen och jag har gjort mina 8 veckor
Känns helt fantastiskt att ha genomfört dessa och det har verkligen gett mig sjukt mycket energi.
Var det värt allt slit ?
ABSOLUT och jag kommer nog faktiskt att köra daglig träning hädanefter också och även tänka på vad jag stoppar i mig
Kommer nog tom att gymma lite mer på Actic. Vill fortsätta bli starkare
Som sagt fantastiska veckor som inneburit en jävliga massa  svett och tårar men ack så givande.
Som avslut körde jag ikväll följande träning
250 squats
120 situps
Div bensprattel
20 armhävningar
Plankan 4.18 minuter
Känns bra :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...