8 VECKOR

Då har 8 veckors hård träning och kostrådgivning kommit till sitt slut och jag måste erkänna att jag är jävligt nöjd och imponerad av mig själv
Aldrig i min vildaste fantasi kunde jag väl tro att jag skulla orka träna så mycket som jag gjort eller kunna hålla mig ifrån sötsaker i 8 veckor
Men det har jag gjort och jag är  SJUKT imponerad av mig själv.
Varje morgon i 8 veckor har jag ställt klockan på 05.30 och gått / sprungit pä löpbandet i 60 minuter. Varje dag har jag också utfört en massa övningar på golvet för diverse kroppsdelar vilket tagit nästan 1 timme även de.
Men jag har gjort det VARJE DAG I 8 VECKOR och jag är så himla stolt över mig själv.
Vad händer nu då efter dessa 8 veckorna ??
Tja , jag kommer INTE sluta träna iallafall och kan redan nu nästan längta efter morgondagen då jag kan köra ett pass
Idag dricker jag vin för att festa till det och har precis avnjutit en god Tocke som Lasse gjort.
Smakade ljuvligt och till efterrätt blir det något med äpplr :)
Väldigt mumsigt
Vad jag känner redan nu är en jäkla huvudvärk .
Kan vara vinet men även att man faktiskt redan fått i mig mer socker än jag fått på 8 veckor
Men som sagt imorgon blir det ettcträningspass igen :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...