OJ OJ OJ

Herre jösses
Vart har tiden tagit vägen
Har ju inte haft tid till att ens blogga
Ops !
Så här kommer lite upp to date senaste tiden
I lördags var det sista invägningen på min 8 veckors träningskur
Slutresultatet blev - 6 kg och - 11, 5 cm i midjan
Viss skillnad som definitivt känns och märks
Vad har hänt sen dess då med min kost och träning undrar ni kanske
Jo , jag går fortfarande upp på morgonen och går minst 40 minuter och jag kör mitt träningspass VARJE DAG fortfarande och jag äter fortfarande hyfsat ordentligt
Lite sötsaker har det slunkit ner men då tränar jag mer intensivt
Ska fortsätta fast kanske inte lika strikt
Hur som helst så mår jag så mycket bättre och har mycket mer energi istället för att vara en soffpotatis
Nog om det nu .
Sen har vi lilla oturs katten Bailey , idag var vi på djursjukhuset där dom tog bort hennes stygn.
Fortfarande får hon dock ha tratten på sig ett par dagar till och hålla sig inomhus.
Vad har mer hänt sen sist ?
Tja , jobbat och börjat förbereda lite inför julen på jobbet och vår julklappsjakt
Plus lite inför advent
Tiden bara rullar iväg och det är lite tokigt att tänka sig att det är julafton om 4 veckor exakt idag .
På tal om julafton ! I dag var jag och mina kolleger Lena och Cilla iväg på julbord ;)
Vi åt julbord på Aurora och turade till Helsingör några gånger.
Det var jätte god mat och verkligen mysigt
Efteråt så gick vi en runda i stan , hälsade på Cillas man på jobbet och gick och julstrosade lite
Jag köpte en mysig halsduk ;)
Var hemma igen vid 18 tiden och har nästan lite träningsångest eftersom jag inte hunnit med allt idag
Får se om jag kanske bara slappar idag och kör intensivt imorgon efter att jag jobbat och innan alla miljoner ärenden.
Eller ska jag ikväll......
Äsch !!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...