RÖNGTEN

Ska jobba några timmar nu och sen ska jag till sjukhuset och göra ett ultraljud / finnålspunktion på min knuta bakom örat.
Den har krympt och är inte alls lika stor längre så det känns lite sådär att åka dit när det knappt finns något att sticka i längre
Men lika bra att ta sig dit och höra vad de säger
Ogillar verkligen att springa hos läkaren utan att man känner sig dålig, vill inte uppta deras tid i onödan. Fast det är ju inte så att jag ska dit på nån akuttid för att jag har en förkylning eller en fis på tvären utan jag har ju en bokad tid och är det inget dom kan kolla så får dom en välbehövlig kaffepaus istället hoppas jag
Ja ,ja !! Vi får se vad de tycker , tänker och säger när jag kommer dit
Men som sagt , först jobb och sen direkt till sjukhuset

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...