39.9

Cornelia har nog åkt på influensan :(
I  två dagar har hon haft hög feber , över 39 grader
Som tur är dricker hon massa vatten så förhoppningsvis håller det henne lite i form och inte blir uttorkad.
Nu håller jag bara alla tummar och tår på att hon blir frisk och att vi andra klarar oss ifrån det.
Jag har i övrigt en lugn dag
Hade bestämt med Patricia att vi skulle ta en kopp kaffe och hon skulle få massage men jag vill så klart inte ha hit henne och bebisen till denna sjukstugan så här sitter jag nu och ska äta lite frukost och fundera på vad jag gör av denna dagen.
Blir definitivt apoteket för att bunkra upp febernedsättande.
Hade lite kunder inbokade i eftermiddag men även de var sjuka så endast en kund idag och eftersom det egentligen var ridskola idag också som blev inställt så är det en riktigt lugn dag
Nåja ! Lite ärenden runt juletid har man ju alltid fast vill inte lämna cornelia själv hemma med så hög feber.
Åh , vilket rörigt inlägg
Måtte bero på att jag inte ätit än så nu får jag se till att få i mig lite näring

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...