RENBÄDDAT

Tänk vad mycket man hinner på en dag ;)
Alla sängar renbäddade och övervåningen samt kök städat
Sängkläderna tvättade och snart klara i torken
Det sorgliga är att JAG nu på eftermiddagen blev riktigt risig i magen och känner mig lite sådär i kroppen :(
Har ju sprungit och pysslat med cornelia hela dagen också så förvånar mig inte alls om jag blir dålig
Håller alla tummar och tår på att jag inte blir sjuk....
Har helt enkelt inte tid att bli sjuk, om jag måste avboka mina kunder så lär jag inte hitta nya dagar att ta emot dem innan nästa år OCH det är en JÄKLIGT stressande tanke :(
Nu slappar jag och Bailey framför Ernst i soffan

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...