BORDERSHOP

Fy tusan vad kallt det var imorse vid halv sex tiden
Frös ända tills vi passerade Landskrona
Bordershop stod på dagsturen och jag Lars och cornelia hoppade upp ur sängarna vid 05 tiden och satte oss i bilen efter en kopp kaffe
Allt flöt på kanonbra
Inte en kotte till människa på bordershop så efter 1 timme satt vi i bilen på väg tillbaka mot båtarna till Danmark
Var hemma strax innan två igen :)
Efter att ha burit ned allt i källaren så stack jag och tjejerna en runda till mor i Ängelholm för att hälsa på henne ett tag
En intensiv dag och imorgon blir den nog precis lika intensiv
Jag ska röngta min knuta , cornelia ska rida , plocka ihop grejor i svärmors lägenhet efter flytten , hämta en garderob jag fyndat på blocket , bära ut en soffa från matsalen för att kunna förbereda bord tills nästa lördag :) , och ev flytta ner mors säng på nederplanet
Phu !!!
S
Nåja , vi har att göra och att stå i så det räcker och blir över

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...