FRÅN MORGON TILL KVÄLL

Tjoho , äntligen kväll
Vilken dag och så mycket vi hunnit med :)
Jag började min morgon med ett besök på röngten där jag skulle göra en CT röngten av mitt huvud och knutan.
Avskyr verkligen känslan av när de sprutar in kontrastmedlet
Man blir helt varm i halsen och så känns det som om man kissar på sig när dom sprutar in det i armen.
Tur det bara varar några sekunder.
Sen är det helt okej att åka in i ringen och bli scannad.
Efter röngten satte jag igång med tvätt och under tiden körde far och Lars och hämtade en garderob som jag hittat billigt på blocket
Den var lite större än jag förklarat och när vi väl fick in den så kom disskussionen om VAR den skulle stå tills det att jag gjort iordning och gjort om pysselrummet till walkingcloset. Det lär ju dröja, för först ska vi hålla loppis för att bli av med allt som står i rummet och sen ska det målas
Beslutade att sätta garderoben nere i gästrummet så länge
Sagt och gjort , där står vårt fynd nu och Anna kan använda den så länge
Nästa bock på listan var att tömma det sista i svärmors lägenhet
Blev en runda till tippen och en runda till Lauritz med lite prylar för värdering och en runda igen till svärmor för att ta ner hyllor , krokar och bära ut det som skulle hem till oss i väntan på att Anders ska hämta eller beslut tas om vad vi ska göra med vissa saker .
Skönt att ha hunnit med så mycket idag
Imorgon ska vi flytta runt lite möbler här hemma och göra plats till en massa gäster nästa lördag :)
En soffa ska bort och bord ska in. En del att stå i men det är kul grejor :)
Nu har vi slängt oss framför Tvn med ett glas vin . Undras vem som somnar först ....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...