EN KOPP KAFFE .....SEN SÅ !!!!

God morgon !
Sitter här med en kopp kaffe och tar det lite lugnt innan jag ska sätta fart
Tänkte börja dagen med lite träning och sen kommer jag till att försöka få plats med minst 30 platser i vardagsrummet och försöka planera till ett bra och smidigt sätt var man ska ställa mat och dryck osv.
Jag och far körde och hämtade bord och stolar i går kväll som vi lånat av pingisklubben.
Tyvärr hade de bara två bord så jag var lite fräck och ringde en kund som jag visste hade bord och frågade om vi kunde svänga förbi och hämta dem NU eftersom de bor precis intill idrottslokalen nästan där vi befann oss.
Det var inga problem sa hon så vi körde inom där efter att vi lastat på det vi fick låna av klubben.
Perfekt , nu har jag i alla fall massa stolar och bord att dra runt på idag
Har alltså tagit mig ledig idag, bara för att försöka få undan så mycket som möjligt tills på lördag
Det kommer bli kaos på lördag tror jag med alla kompisar, familj och en del kunder till mig också :-)
Kaoset kommer antagligen att uppstå någon gång efter kl. 17 eller 18 då jag TROR att minst 31 av de anmälda kommer anlända, ha ha ....
Jaja, jag ska ju ändå bara gå omkring med rosa bubbel så jag har tid till att stå i hallen och ta emot gästerna.
Nä, nu är det ner i källaren och göra lite gymnastiska övningar

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...