FULL PLANERING

Planeringen och förberedelserna iför lördagens 50 års firande är i full gång
När man inte jobbar med kunder så går tiden till att planera
Soffan ut buren ur "matsalen " , mat ska beställas idag, bord och stolar hämtas på onsdag kväll efter jobb, torsdag kommer att gå åt till att försöka få plats till ett 30 tal gäster med att placera ut bord och duka .
Det kommer fler än så som är anmälda men jag hoppas ju att alla inte kommer samtidigt, ha ha.
Igår var jag iväg och lånade bestik , kaffetermos mm hos mina föräldrar i en paus
Sen hade jag tänkt handla lite igår kväll men det blev inte så eftersom Lasse behövde bilen så jag får väl göra det senare ikväll när jag slutat jobba
Fredag kommer gå åt till att göra tårta , Jessica kommer hit på eftermiddagen och hjälper mig med det
Som sagt, det är full rulle från morgon till kväll
Sen ska jag ta hem en ny maskin till företaget och ha utbildning här på den så jag håller på att plugga in den lite och jaga frivilliga kunder som vill ställa upp när jag ska lära mig jobba med denna maskin.
En maskin som jobbar med radiovågor, LED - ljus och vacuum
Man kan  använda den till allt , lite som typ min beautytek maskin men med ny och ännu mer avancerad teknik för bästa resultat. Stora skillnaden är att denna ÄVEN kan jobba på muskulatur och leder. Spännande !!!
Nä, nu måste jag ner och tända upp på jobbet , snart kommer första kunden och dagen kommer rulla på .......

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...