EXTREMT LUGN VECKA

Det märks verkligen att januari är sjukdomarnas månad.
Så otroligt många avbokningar hos både mig och Cilla .
Denna veckan har varit helt extremt lugn tack vare avbokningar
Skönt på sitt sätt men inga inkomster men fortfarande samma utgifter så lite svettig månad mot andra fast redan nästa vecka ser det betydligt bättre ut
Folk har återhämtat sig efter jul och lönen har kommit så februari är väldigt uppbokad som det ser ut nu ( om inga sjukdomar inträffar )
Man hinner i alla fall med ganska mycket annat mellan varven och eftersom jag själv varit förkyld och snuvig så har det varit ganska skönt att ta det lite lugnt.
Även träningen har legat nere lite nu men nu är det dags att gå på kost och träningsprogramet igen.
Märker så extremt stor skillnad i både humör och trötthet om man tränar eller inte
När man inte tränar och är igång så blir man slö slapp och likgiltig och direkt får jag ont i ryggen
Skärpning från och med NU
Nu kommer strax näste kund och jag får ut och förbereda lite

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...