VAR TOG SÖNDAGEN VÄGEN ?

Denna dagen har bara försvunnit på nått konstigt vis.
Det började med att jag och ungarna stack till IKEA .
Jag behövde lite saker till jobbet
Sen skulle vi inom Väla en snabb runda , Cornelia behövde jeans
Det blev INGEN snabb runda , ha ha
Megarea och tre tjejer ( okej ! 2 tjejer och 1 tant ) som hittade massor att prova.
Tog sin lilla tid och å plötsligt var klockan fyra
Vi hade alltså spenderat några timmar i provhytter ha ha
Tur vi inte kom hem med allt som vi provade
Men lite mysigt hade vi iallafall ihop jag och tjejerna
Lars och hans bror Anders var en runda hos Cajsa och hjälpte henne med lite grejor
Jag är fortfarande förkyld i mina ögon och med rinnande näsa men mår bra i övrigt
Blir till att jobba med munskydd imorgon .....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...