FY VAD JAG FRYSER ....

Hade bara tänkt släppa av Cornelia på ridskolan i morse men det blev att jag stannade för att titta på när hon hoppade. Har ju faktiskt aldrig gjort det en lördag eftersom det är 2 timmar
Jag hade en massa annat att hinna med hemma men jag får väl ta det nu istället
Men hur som helst att sitta still i ett inte alltför uppvärmt ridhus gör att man fryser ända in i märgen nu. Raggsockar och tjocktröja och ändå svinkall nu...
Nästan så jag känner att jag skulle vilja ner och köra på mina fötter med min nya maskin bara precis för att den gör huden och musklerna så otroligt varma snabbt

Gick ju utbildning i går och hade tagit hit lite kunder att jobba på och de var mer än nöjda
På bara 10 minuter klarade maskinen av det som jag normalt fixar på 30 minuter och utan ansträngning för min del mer än att hålla koll och trycka på olika knappar
Helt fantastiska resultat både när den behandlade EXTREMT spända muskler, ansikte eller celluliter.
Väldigt, väldigt spännande  och jag tror jag kommer jobba mycket med denna på nästan alla kunder nu. Kommer i alla fall låta dem få testa ett litet tag .

Nä, nu ska jag fortsätta måla de två projekten jag gett mig i kast med, kanske jag får upp lite värme i händerna då i alla fall.
.-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...