MAGISKA MASKINEN

I går var första dagen som jag jobbade med min magiska maskin, och vilka resultat det blev.
Kunderna var lyriska och jag trodde knappt mina ögon
På bara några minuter kände jag tydligt hur musklerna bara slappnade av och att köra full tid med maskinen dvs 20 minuter är som om jag skulle massera i 50 minuter.
Jag hade en kund med spända käkar där det släppte på knappt totalt 5 minuter
Hade en kund som länge haft ett drag på baksida lår som varit påtagligt i varje steg , efter behandlingen var det helt borta ;)
Spänningar i axlar släppte på knappt 10 minuter
Stenhårda vadmuskler blev som gelebjörnar på bara några minuter .
Ja , jösses vad maskinen har gjort mig imponerad
Även idag har jag fått prova den på vissa hopplösa fall av kunder och när dom blir lyrsiska så blir jag lyrisk.
Vilken magisk maskin
Så nöjd att jag beslutade mig för att ta hem den :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...