24 TIMMAR

Fy fan rent ut sagt vad jag har ont i min rygg nu
Påbörjade igår projekt Cornelias rum och har på 24 timmar iordningställt ett helt nytt rum till henne.
Jag har slitit runt på möbler , plockat undan på väggar , spacklat , slipat , klättrat upp och ner på stege , krypt rundor på golvet och tejpat  listerna och dörrarkarmar , flyttat möbler igen ( efterhand som jag målade väggarna ) och målat och målat
SEN skulle ju allt på plats igen ...
Så det var bara till att slita och dra igen
Men nu är det klart :)
Det som fattas nu är taklampan som jag inte vet hur fasen jag ska koppla så Cornelia får vara utan taklampa tills vi löst det problemet.
Efter att jag iordningställt rummet och städat av så skulle ju allt material  ut i garaget igen  och sen var det till att städa av huset lite
Inte konstigt man är helt körd i ryggen nu
Att jag sen har en 8 - 19 vecka nästa vecka kommer ju inte underlätta ryggsmärtan.
Får väl ligga på spikmattan lite och träna imorgon så ska det säkert släppa
Fast just nu går den av på typ 3 ställen :(
Ja ja !!
Jag klappar mig själv på axeln och säger FY FAN VAD FINT DET BLEV TINA , BRA JOBBAT
Så får jag iallafall höra det från mig själv
Kolla vilken skillnad det blev :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...