DAGEN I BILDER

Sov ända till klockan 8.00
Så skönt med sovmorgon
Hade tänkt träna men eftersom jag tränade 1 ,5 timme i går morse och sen 45 min piloxing på kvällen så tyckte jag att jag var värd lite vila.
Vaknade i lugn och ro
Stekte mig några havrepannkakor ( mums ) och körde iväg på lite ärenden innan jag drog igång och målade Cornelias rum.
Det spacklades , tejpades med maskeringstejp och sen målade jag 2 väggar
Blir mörkt men mysigt
Sen började jag trixa med taklampan, har köpt en ny cool lampa till henne men jag kan inte för mitt liv bli klok på hur jag ska göra så jag tror att jag behöver en elektriker.....
Någon frivillig ??
Hjälp!!!
Fortsätter antagligen imorgon att måla OM vi inte hittar på nått skoj
Nu blir det kväll och ett glas rött
Tjing !!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...