FÖDELSEDAGS RESA NUMMER ETT

Äntligen är man framme i kalendern så det  har blivit dags för mig att börja inkassera alla de spännande resor som jag fick när jag fyllde 50.
Först ut blir en resa med Lars
Jag har ingen aning om vart vi ska än. Jag har bara fått veta datumet för att jag inte skulle boka in kunder.
Så det jag vet är att vi åker tidigt imorgon bitti och kommer hem på söndag
Jag vet också att det är 16-19 grader , finns spa möjlighet och att jag skulle ha gympa skor hellre än sandaler ( alltså måste det vara storstads semester )
Mycket mer än så vet jag faktiskt inte vilket är jäkligt frustrerande
Spännande men nervöst
Så håll koll på bloggen, uppdateringar kommer givetvis ske efterhand
Har en känsla av att jag INTE kommer sova en blund i natt
Semester here I come

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...