SÖNDAGSBESTYR

Började morgonen med 50 min rask promenad . Känns gott i benen och för att utmana mig så la jag på 1 kgs vikter på varje ben ;)
Känns rejält i rumpan nu :)

Efter dusch och frukost körde vi till Hornbach där jag köpte klinker till pannrummet nere till jobb som ska fixas i slutet av mars. Var tvungen att kolla på det nu eftersom jag inte hinner till helgen och jobbar intensivt från morgon till kväll nu måndag - onsdag i och med att jag och Lars ska iväg torsdag - söndag nån stanns.
Vet inte vart än men vet att det är ca 19 grader varmt.
Vad sjutton ska man packa ner ?!  Oavsett vart jag ska så ska det bli skönt att komma iväg ett tag och bara vara.
Så först ut är Lars att leverera en av alla fina 50 års presenter som jag fick när jag fyllde år :)
Kommer bli en underbart härlig vår :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...