HOME SWEET HOME

Jaha , då har man varit igång och jobbat hela dagen
Jag och Lars var hemma 02 i natt och klockan 06.30 kommer Cornelia in och väcker mig , nyfiken på vad vi köpt till henne :)
Tassade upp och hon fick sina tröjor som hon blev överlycklig över .
Sen var det full fräs
Cassie vaknade med tiden och även hon fick sin klänning och väska vi köpt och även hon blev överlycklig och använde väskan till skolan direkt :)
Började jobba vid 10 tiden och var sen mer eller mindre bokad till 19.15
Är nog lite övertrött nu
Är för pigg för mitt eget bästa men ska göra ett försök med att lägga mig
Klockan ringer tidigt i morgon bitti
Nattis

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...