EN VECKA SENARE

Det har väl typ gått en vecka nu sen sist
Har varit full fräs som alltid och ännu mer denna veckan
Det har blivit ny renoverat med nytt golv nere i pannrummet på jobb så mellan kunderna i veckan plockade jag undan, tömde, slängde och gjorde vad jag kunde till Joel som kom i fredags klockan 12 och satte igång.
Sen har det varit full rulle även där nere men nu är det gjort och ett grått klinker golv ligger på plats
I eftermiddags efter att jag och Cornelia kom hem från bion  så släppte jag av henne hos mina föräldrar där övriga familjen skulle äta lite kvällsmat
Jag valde att stå över eftersom jag var tvungen att köra hem och börja städa undan efter byggarna.
Tog mig ca 2 timmar . Fick svabba golvet 3 ggr innan det blev hyfsat rent och sen fick jag bära ut alla möbler igen och börja ställa i ordning så  det är klart imorgon bitti när fösta kunden kommer kl.8.00
Veckan som är på ingång kommer som vanligt att gå i ett från morgon till kväll måndag till torsdag och sen kommer det bli en liten mini semester för mig nästan :-)
Ledig som vanligt fredag och hela helgen. Sen är jag även ledig måndag och tisdag för då ska jag till Varbergs Kusthotell med min danska väninna Henriette.
Där ska vi övernatta, spaa, få behandlingar, mysa, yoga , äta gott och dricka gott och bara vara och umgås.
Precis vad man behöver nu
Längtar sjukt mycket efter lite mer bara vara :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...