FIKA

I dag träffade jag Petra på Väla
Vi hade pratat om att träffas och snacka lite över en fika och så blev det idag
Petra bjöd på fika och jag satt och pratade om min maģiska maskin och alla magiska resultat på både det ena och andra då plötsligt en kvinna vid bordet sidan om lutar sig mot oss och säger
- Ursäkta mig ! Förlåt om jaģ tjuvlyssnat på er men jag blir så nyfiken på den där magiska maskinen du pratar om
Mina öron har bara blivit större och större och nu är jag så nyfiken så jag dör

Så jag berättade i korta drag om maskinen , visade lite bilder och gav mitt tel nr till henne och hon skulle definitivt återkomma
Kul :)
Här sitter man på ett fik och pratar och väcker ett intresse och en nyfikenhet hos espresso house gäster, ha ha
Lite kul
Efter fikan skulle jag bara följa med Petra till cassels men det slutade med lite inköp även för mig.
Dom hade 25 % rabatt på allt så jag passade på att köpa shorts , klänning och en lite finare t- shirt
Fynd :)
I morgon är det vanlig dag och den kommer börja med att köra Lasse till jobb vid sju tiden , han ska till Stockholm 3 dagar
Min dag börjar kl. 8.00 och har full fräs tills det är dax för ridskolan.
Sen full rulle även onsdag och sen FREDAG åker jag till Mallorca , tjoho
5 dagar all by my self
Ska kassera in födelsedags resa nr 2 som jag fick av Patricia och Dean när jag fyllde 50 år.
En flygresa så jag kan hälsa på dem :)
Ska bli spännande men jag är jävligt nervös samtidigt .
Flyga själv .....
Hjälp !!!  Fast det löser sig

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...