SVALLNINGAR / FLICKBRUS

Jag måste ge ett snabbt tips på detta
Ni som följer mig vet ju vilket helsike jag haft med sömnen sen jag började få svallningar på nätterna
Ett rent helsike hade man
Ena stunden asvarm som en kamin i kroppens och då åkte täcket av för att sen åka på igen 10 minuter senare för att man frös ihjäl
Så höll man på nätterna igenom vilket gjorde att man inte fick särskillt bra sömn på flera månader
Och vi vet ju vad sömnlösa nätter gör med oss
MEN sen fick jag ett tips och jsg tänkte att det är klart värt att prova eftersom jag verkligen verkligen ogillar hormoner och annan medicin
Jag ska vara riktigt jäkla sjuk innan jag stoppar skit i min kropp
Men i alla fall , detta är ett naturmedel  och jag rekommenderar det varmt
Redan efter 3 veckor med 2 kapslar / dag var mina svallningar som bortblåsta
Jag sov gott och har inte vaknat en enda natt nu pga värmeböljorna i kroppen
Så nu har jag ätit dessa i snart 1 ,5 månad och mår fantastiskt bra tack vare att jag får SOVA
Så lider ni av flickbrus KÖP DESSA på Life butikerna

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...