KIDNAPPAD AV MINA VÄNNER

Kl. 9.30 blev jag upphämtad förra fredagen av mina 7 närmsta väninnor
Stressad som fan var jag , hade jobbat 7.30 - 9.15 så det var bara upp och pudra näsan
Vi körde i 2 bilar ner
Turen gick mot sturup där vi parkerade och det bjöds på skumpa och chips
Sen hoppade vi in i bilarna igen och ett litet tag trodde jag nästan att vi skulle flyga
Men när dom frågade vart jag trodde vi skulle åka under tiden som vi drack champange på Sturup så sa jag Ystad Saltsjöbad
Och så blev det ju :)
Vi hade en fantastisk dag som började med lunch innan det var dax att byta om till bikini och gå på spa
Dom hade bokat The Creek , olika stationer där man bastar, får fotbad , skrubbar sig med is, bastar igen, relaxar , gör turkisk tvaggning på varandra, lerade in varandra, duschade i tropiska vattenduschar, oljade in oss och myste
Sen gick vi upp och la oss i de stora sängarna uppe i Kaptens loungen och relaxade innan vi gick ner på rummen där det serverades champange ost mm
Sen blev det att byta om och snygga till oss lite inför middegen på kvällen
Underbar mat
Kvällen slutade efter en drink i baren  innan bo hoppade i säng strax runt 00.30
N

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...