KONTRASTER / NY RESA IMORGON

Jaha , då ska man iväg igen
Fick ett meddelande idag från tjejligan att jag skulle vara redo kl. 9.30 imorgon för då skulle jag bli hämtad
STRESSFAKTORN blev då 180 %
Dels för att jag har bokat in 2 kunder och dels för att lite andra saker var inbokat
Turligt nog han jag starta en maskin tvätt så kläderna från Mallorca blev tvättade för att ev bli nerpackade igen
Har ingen aning vad jag ska ha med mig
Men det får bli som det blir
Kontrasterna i vädret från igår och mallis till idag och sverige är såååå stor
Där bara fötter i havet
Här stövlar i regnvädret
Usch , när kommer solen och värmen ?

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...