PACKAD....

Godmorgon !!
Vaknar med halsont i ena sidan :( Vit och geggig men skit samma iväg ska jag , Mallorca kallar på mig.
Har påbörjat packningen och 20 kg känns ju lite lite just nu .
Blir en paus i packningen nu för strax ska jag till Madde på salong Hovet på Råå och fått lagt i lite färg för att gömma de grå
Sen blir det en runda inom mina föräldrar innan jag far hem igen och fortsätter med tvätten och packningen
Väntar på ett packet som jag hoppas ska hinna komma idag men ser hopplöst ut
Ska inom forex och växla pengar också ( ja , jag vet jag kan göra det på kastrup men vill göra det innan )
Resfeber ?? Svar JA
Sjukt nervös och orolig samtidigt som jag matar in i min hjärna att DU FIXAR DETTA TINA
Längtar ju sjukt mycket efter värme, bara vara och hänga med Patricia
Bildbombar bloggen även om bilderna tyvärr blir i uselt skick.
Får inte rätt på det problemet.
Nä , nu ska jag iväg till Madde
Tjing !!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...