BLIXTAR OCH DUNDER

Sitter här själv i huset och lyssnar på åskan som mullrar över oss
Tycker det är ganska mysigt
Däremot så börjar jag bli orolig för min källare
Har ju haft läckage där vid 2 tillfällen pga att vatten utifrån gått igenom väggarna på grund av dålig dränering
Vi har både dränerat och renoverat men man är ändå orolig
Värsta senariet är om man kommer ner och ser att det är vatten igen
Många som har översvämningar nu kan jag läsa på facebook och jag vill inte drabbas igen
Tv har lagt av och det är bara att vänta ut åskan för att se om bilden kommer tillbaka
Helt sjukt att det kan regna så hysteriskt mycket.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...