FÖRSTA DAGEN EFTER SEMESTERN

Oj oj vilken dag
Började 7.30 och slutade 19.30
Fullproppad från morgon till kväll :)
Men det har gått bra även om det var första dagen
Efter dagens pass passade jag på att köra till  källsorteringen vid coop. Cassies bil var hemma så det var lika bra att passa på och sen var cornelia hos Lars så jag behövde inte stressa med mat utan tog lite smått och gott helt efter mitt egna smak , sug och tycke
Sen slog jag mig ner i soffan i hop med Bailey och myste medan handdukarna snurrade i tvättmaskinen
En lång dag som går mot sitt slut och morgondagen bjuder på en ungefär lika lång dag
Skönt att vara igång igen på sitt vis.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...