FULL FRÄS OCH LITE TILL

Skönt på sitt sätt att vara tillbaka på jobbet och komma in i rutinerna igen
Känns dock i min kropp nu att man varit aktiv från tidig morgon ( 7.30 ) till sen kväll (19.30 ) i tre dagar nu.
Fick lägga mig i ett hett bad i kväll efter att jag ätit kvällsmat
Var tvungen att mjuka upp mina muskler som verkligen protesterade
Turligt nog fick jag några avbokningar i morgon och efter att ha satt in de kunder som stod på väntelistan så hade jag ändå gott om ledighet kvar så jag passar på att köra en runda till tippen och tar en lunch ihop med Maria i stan mellan fm och eftermiddagspasset
Behöver verkligen koppla av  och koppla bort  lite
Hoppas på fint väder så man kanske kan sitta och luncha och få sol på näsan samtidigt
Gäsp!!!!
Dags att krypa ner i min nya säng som jag faktiskt sover riktigt gott i TROTTS att den är hård som fasen. Men jag tror nog att jag är rörande överrens med mig själv när jag skriver att jag faktiskt gillar denna sängen mer och mer och känner mig nog mer utvilad
Sen om det beror på att man är as trött efter så långa arbetsdagar är ju en annan fråga och man  hade kanske  sovit lika  gott på golvet , ha ha .
Nä nu är det dags att krypa ner och pömsa sig

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...